Pui cu ciuperci, cartofi si smantana

Reteta asta am gasit-o intr-o revista. Cautam ceva rapid de gatit, pentru ca sotia mea vroia sa iesim la o plimbare. In timp ce gateam, mi s-a alaturat si ea si, cu pretul unei mici intarzieri, mi-a sugerat sa fierbem cartofii mai putin si sa-i bagam un pic la cuptor. Am apreciat ideea si rezultatul a fost extraordinar. Ne-a costat vreo 10-15 minute in plus, dar am compensat plimbandu-ne mai mult.
Daca va grabiti, puteti renunta la introducerea cartofilor in cuptor. Trebuie doar sa-i mai fierbeti un pic pana sunt numai buni, dar suficient de tari, ca sa nu se sfarame.

3.1

Ingrediente:

2 bucati piept de pui

450 g ciuperci (daca se poate, cat mai mici)

3 cartofi noi maricei

300 g smantana (si chiar mai multa)

cateva crengute de cimbru uscat

ulei de masline

un praf de oregano

sare, piper

3.2

Pentru inceput am spalat cartofii, i-am taiat rondele groase de aproximativ 1 cm si i-am pus la fiert in apa cu sare. Apoi am asezonat puiul cu sare si piper si l-am pus pe grill. Pana sa se rumeneasca pieptul de pui am taiat ciupercile. Cand cartofii s-au inmuiat binisor, i-am luat de pe foc, am scurs apa si i-am asezat intr-o tava. I-am uns cu putin ulei de masline, am presarat putin oregano si i-am bagat la cuptor.

3.3

Am luat puiul de pe grill si l-am pus intr-un vas acoperit, ca sa stea cald.
Intr-o alta tigaie am pus o lingurita de ulei de masline si am adaugat ciupercile. Le-am prajit pana s-au inmuiat un pic si apoi am adaugat smantana, cateva firisoare de cimbru, sare si piper. Le-am mai fiert asa 3-4 minute si apoi le-am luat de pe foc.
Am scos cartofii din cuptor si i-am servit alaturi de o bucata de piept de pui si o portie de ciuperci cu smantana. Este de-a dreptul delicios.

3.4

Pofta buna si plimbare placuta!

Lasă un răspuns

