Prajitura cu visine

Weekend-ul trecut a trebuit sa asteptam pe cineva din strainatate. Ne-am gandit sa-i pregatim ceva dulce, ca sa se simta bine din nou acasa. Asa ca am cautat (si gasit) o reteta si ne-am apucat de treaba. Este o prajitura foarte simpla, care se face rapid si este dulce-acrisoara, asa cum trebuie sa fie. Vizitatorul a fost placut impresionat.

01

Ingrediente:

1 kg visine

200 g faina

200 g zahar

6 oua (de preferat ecologice)

80 ml ulei

50 ml apa calduta

2 plicuri zahar vanilat

1 plic praf de copt

1 lamaie

1 praf de sare

02

In timp ce sotia mea scotea samburii de la visine, am separat albusurile de galbenusuri. Albusurile le-am batut cu mixerul pana s-au facut o spuma mai consistenta, iar apoi am adaugat treptat zaharul si praful de copt stins cu zeama de lamaie. In alt vas am amestecat galbenusurile cu apa, uleiul, praful de sare, zaharul vanilat. Am amestecat apoi cele 2 compozitii si am adaugat treptat faina in ploaie pana a fost incorporata total. 

Am dat drumul la cuptor.
Am luat o tava in care am pus hartie de copt si apoi am turnat compozitia. Am adaugat apoi visinele.

03

Am introdus apoi compozitia la cuptor pentru aproximativ 30-40 minute. Am scos apoi tava din cuptor si am lasat prajitura sa se raceasca.

04

Dupa ce s-a racit, am pudrat-o cu zahar tos si gata!

05

Pofta buna!

Lasă un răspuns

