Spaghetti Carbonara

Astazi, dupa o pauza de 10 zile, revin cu o noua reteta, simpla si plina de savoare. Sunt clasicele spaghetti carbonara pe care cu totii le-am incercat cel putin o data, dar le-am adorat de fiecare data. Ingredientele simple, dar de calitate, sunt secretul acestei retete. Asa ca spor la bucatarit!

5.1

Ingrediente:

200 g spaghetti 

200 g amestec sunca si bacon, taiate fasii subtiri

2 oua

50 ml smantana grasa

100 g parmezan ras

1 catel usturoi, zdrobit

o lingura ulei de masline

sare, piper

5.21

Inceputul este clasic. Am pus la fiert apa cu sare. Cand apa a inceput sa clocoteasca am adaugat pastele si le-am fiert conform indicatiilor de pe ambalaj, cat sa fie „al dente”.

In timp ce pastele se fierbeau am pus intr-o tigaie de teflon o lingura de ulei de masline si am rumenit cateva minute amestecul de sunca si bacon. In ultimul minut am adaugat si catelul de usturoi zdrobit, dupa care le-am scos pe un prosop de hartie absorbant. M-am miscat rapid, asa ca am avut timp sa pregatesc si sosul. Am spart primul ou intr-un castron, iar de la cel de-al doilea am pastrat doar galbenusul. Am adaugat deasupra smantana si cea mai mare parte din parmezan, sare, piper si am amestecat bine.

5.3

Cand pastele au fost fierte le-am scurs de apa si le-am pus din nou in oala in care au fiert. Am adaugat deasupra sosul si amestecul de sunca si bacon gata preparat si am amestecat cu grija. Caldura pastelor a copt oul din amestec, asa ca succesul a fost garantat. Am pus apoi in farfurie si am servit, ceea ce va doresc si voua.

5.4

Pofta buna!

Un gând despre “Spaghetti Carbonara

Lasă un răspuns

