Pui cu parmezan, spanac si cartofi

Zilele astea am reusit sa cumpar un manunchi de spanac de toamna. Cea mai mare parte am folosit-o pentru o mancarica, dar mi-am pastrat cateva frunze pentru a pregati una din cele mai simple retete ever – pui cu parmezan, spanac si cartofi. E o reteta pe cat de simpla, pe atat de gustoasa. Texturile si aromele diferite ale ingredientelor dau o senzatie nemaipomenita… carnea proaspata de pui, acoperita de parmezanul sarat, alaturi de banalii cartofi fierti si mazare, totul pe un pat de frunze de spanac carnoase si aromate… mmm, un deliciu…. 

8.1

Ingrediente:

2 bucati piept de pui

80 g parmezan, ras fin (puteti folosi si cascaval, dar nu va garantez ca va avea acelasi gust)

250 g cartofi, taiati cubulete

80-90 g mazare congelata

1-2 maini frunze proaspete de spanac

1 albus de ou, batut

o lingurita de otet

3-4 linguri ulei de masline

sare, piper

8.2

Am spalat bine spanacul si l-am scuturat bine de apa. Am curatat cartofii, i-am taiat cubulete si i-am pus la fiert in apa cu sare. Cu 2-3 minute inainte sa scot cartofii am adaugat si mazarea.

Intr-o farfurie am pus albusul batut bine si amestecat cu sare si piper, iar in alta parmezanul ras fin. Am crestat putin pieptul de pui, l-am tavalit prin albus si apoi prin parmezanul ras. Apoi l-am aruncat in tigaia fierbinte in care sfaraia deja o lingura de ulei de masline. L-am pazit bine si l-am intors de cateva ori pana s-a patruns bine si s-a facut usor crocant.

Cand cartofii si mazarea s-au fiert, am luat oala de pe foc si am scurs apa.

Intr-un bol am amestecat uleiul, otetul, am potrivit de sare si piper iar apoi am pus spanacul, amestecand bine. Apoi am adaugat si amestecul de cartofi si mazare, continuand sa amestec, dar usor de data asta, ca sa nu se sfarame cartofii.

Am pus amestecul in farfurii, alaturi de o bucata de piept de pui cald. Cum am mai spus… un deliciu!

8.3

Pofta buna!

Lasă un răspuns

