Tortelloni cu sunculita, ciuperci si sos alb

Probabil nu va asteptati sa revin asa repede, dar dupa 3 saptamani de schimbat bebelina si de ajutat pe Elena la toate cele, mi s-a facut pofta de niste paste. Reteta asta am prins-o de pe blogul domnului Valentin Ceafalau si mi-a placut pentru simplitatea ei, dar si pentru gustul ei deosebit de bun. 

9.1

Pentru minunea asta am avut nevoie de urmatoarele ingrediente:

un pachet de tortelloni cu branza (250 g)

150 – 200 g de sunculita, taiata fasii

300 g de ciuperci, taiate sferturi

150 g de smantana

3 cubulete de unt

50-70 g parmezan ras

sare, piper

9.2

Am pus pastele la fiert in apa cu sare. Am luat apoi o tigaie non-aderenta in care am topit un cubulet de unt si am pus sunculita la prajit . Cand a inceput sa prinda un pic de culoare, am adaugat ciupercile si am acoperit tigaia cu un capac, amestecand din cand in cand. Cand ciupercile s-au inmuiat si zeama a scazut cam la jumatate, am luat capacul, am adaugat smantana si am amestecat bine, dupa care am potrivit sosul de sare si piper.

9.3
Cand pastele au fost fierte, le-am scurs de apa si le-am spalat cu apa rece. Apoi am topit restul de unt intr-o tigaie si am calit pastele pentru cateva minute.

9.4

Am luat o farfurie si am servit minunatele tortelloni  impreuna cu sosul alb, ciupercile si sunculita.

9.5

Pofta buna!

Lasă un răspuns

