Daca e vineri, e de bucatarit (II)

Sambata pe la pranz m-am intors acasa insotit de sotie, fetita si de socrii mei. M-am apucat atunci sa gatesc un piept de pui cu salata greceasca (pregatisem totul inca de vineri seara), iar alaturi am pus o noua bunatate: paine cu usturoi si patrunjel. A avut un succes nebun.

Ingredientele folosite au fost:

o bagheta sau o paine cu seminte

150 g unt, moale

o jumatate de legatura de patrunjel, tocat marunt

5-10 catei usturoi, pisati

sare, piper

Pregatirea a fost cat se poate de simpla. Am incalzit mai intai cuptorul la 180 de grade. Am amestecat untul cu patrunjelul tocat si cu usturoiul si am potrivit de sare si piper.

Am feliat apoi painea, dar nu complet. Intre felii si pe deasupra am dat cu amestecul de unt, patrunjel si usturoi. Am bagat apoi painea intr-o folie de aluminiu si am inchis bine capetele. Am pus-o apoi in mijlocul cuptorului pentru 10 minute. Dupa 10 minute am intors-o pe partea cealalta. La sfarsit, cand am deschis cuptorul, nu va pot descrie aromele care ieseau de acolo. Am feliat-o complet si am pus-o pe masa. S-a epuizat in 5 minute.

Dupa masa, am scos biscotti si cheesecake pe masa si le-am savurat pe indelete.

Pofta mare si voua!

Lasă un răspuns

