Cotlet de porc cu masline si paste

Astazi pe la pranz m-a lovit pofta de carne de porc. Stiu, stiu, nu e sanatoasa, dar e atat de gustoasa! Nu degeaba se spune ca cea mai buna pasare e porcul. Asa ca n-am stat prea mult pe ganduri, am dat fuga la cumparaturi si m-am pus pe treaba. Dupa 20 de minute de la intoarcerea acasa aveam in fata doua farfurii din care razbateau mirosuri care mai de care mai imbietoare. La masa!

Ingrediente:

3 linguri ulei de masline

2 linguri de otet balsamic

o lingurita de mustar Dijon (eu am folosit mustar frantuzesc cu boabe)

2 catei de usturoi, zdrobiti

2 cotlete de porc

o cana de masline fara samburi, feliate

200 g paste (eu am folosit tagliatelle)

putin patrunjel, pentru decor

sare, piper

Cu uleiul de masline, otetul balsamic, mustarul si usturoiul am facut o marinata in care am pus cotletele pentru vreo 10 minute. Apoi am pus o oala cu apa si sare pe foc si am pregatit pastele. In timp ce pastele erau pe foc, am incalzit bine o tigaie si am prajit cotletele cate 5 minute pe fiecare parte. Dupa ce s-au prajit cotletele, le-am pus intr-un vas acoperit, sa ramana calde si am adaugat in tigaie maslinele pentru vreo 2-3 minute. Am scurs pastele de apa, le-am pus pe farfurie alaturi de un cotlet fierbinte, peste care am presarat masline, sosul din tigaie si, intr-un final, patrunjel tocat. A fost delicios.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

