Breakfast smoothie

Azi dimineata mi-am adus aminte ca aveam prin dulapul de pe balcon un robot de bucatarie foarte smecher, cu tot felul de accesorii & stuff.  Asa ca l-am scos din dulap, l-am sters bine de praf si l-am pus la treaba. Five minutes later aveam pe masa 2 pahare cu smoothie, bun, sanatos si hranitor.

Ingredientele necesare pentru 2 persoane sunt:

4 mere (de preferat Golden)

2 banane coapte, taiate in bucati mai mari

6 linguri de iaurt

5 linguri musli

Am taiat rapid merele in sferturi si le-am stors de suc. Am pus apoi sucul in blender, alaturi de celelalte ingrediente si le-am „blenduit” vreo 20-30 de secunde. Am turnat apoi smoothie in pahare si gata!

Pofta buna si o dimineata frumoasa!

Lasă un răspuns

