Omleta with a twist

Azi dimineata m-am trezit cu o pofta nebuna de omleta. Si cum aveam prin casa niste salata verde si vreo 2 lipii ramase de la o shaorma de vita (a carei reteta o s-o postez in curand), am incropit rapid o omleta la lipie.

Am folosit urmatoarele ingrediente:

4 oua

150 g cascaval ras

cam 100 g de bacon (se poate folosi si sunca)

un ardei gras rosu

2 fire de ceapa verde, tocat mai mare

cateva frunze de salata verde, spalate si scurse foarte bine

2 lipii mici (dar prea mari sa-mi intre in poza)

 Am inceput prin a praji intr-o tigaie baconul si ardeiul rosu taiat fasii. N-am folosit ulei, ardeiul s-a rumenit in grasimea de la bacon. Dupa ce baconul s-a rumenit iar ardeiul s-a inmuiat un pic, cat sa fie juicy&sweet, le-am pus deoparte si am aruncat in tigaie primele 2 oua batute cu putin cascaval ras. Le-am lasat sa se rumeneasca bine pe o parte, apoi le-am intors usor cu o spatula, ca sa nu le rup. In timp ce se rumenea prima omleta, pusesem intr-o alta tigaie o lipie cu putin cascaval ras sa se incalzeasca un pic. Am trantit lipia pe o farfurie mare, am aruncat rapid 2 frunze de salata si un fir de ceapa verde, apoi omleta si la sfarsit amestecul de bacon & ardei. Puteam sa pun si cateva felii de rosii, da’ mi-a fost lene.

Am rulat apoi lipia si gata! Am repetat operatiunea cu cea de-a doua omleta si am mancat rapid, ca nu mai puteam de pofta.

Ceea ce va doresc si voua!

Lasă un răspuns

