Un weekend minunat

Weekend-ul asta am avut o gramada de vizitatori veniti s-o vada pe micuta noastra, care se apropie de varsta de 5 luni. Asa ca ne-am gandit sa pregatim cate ceva ca sa-i servim pe dragii nostri prieteni.

Pentru aperitiv am apelat la checul Amaliei. O nebunie… Plin de cubulete de ardei gras rosu si galben, masline, sunca si o cantitate apreciabila de cascaval… ce poate fi mai bun?

Inspirat de Easy Peasy am ales sa facem ca fel principal un pui la vas roman cu cartofi la tava, simplu si bun sa te lingi pe degete…

La desert am ales sa facem tiramisu, a doua incercare (reusita) dupa reteta lui Mazi, in care am inversat cantitatile de frisca si mascarpone. Orice comentariu ar fi de prisos…

Am mancat, ne-am bucurat si ne-am simtit bine cu totii. Miruna a ras toata ziua si ne-a umplut ziua cu zambetele si tipetele ei pitigaiate de veselie… Ce weekend minunat…

Lasă un răspuns

