Spaghettoni cu creveti si rosii cherry

Asta seara am constatat ca s-a cam golit frigiderul. Si cum singurele lucruri care mai erau pe acolo erau niste creveti si cateva rosii cherry, m-am gandit sa incropesc rapid ceva cu ele. Am mai pus la bataie niste spaghettoni, un pic de zeama de lamaie si cativa catei de usturoi si gata! Dupa vreo 20 de minute aveam in fata 2 farfurii aburinde din care razbateau arome irezistibile. La masa!

M-am folosit de:

300 g creveti decorticati si prefierti, congelati

150 – 180 g spaghettoni

200 g rosii cherry

zeama de la o jumatate de lamaie

cativa catei de usturoi, tocati marunt

15 g parmezan, ras

2-3 linguri ulei masline extravirgin

un cubulet de unt

pentru cine prefera, un ardei mic iute

sare, piper

Am inceput cu pastele, pe care le-am gatit al dente. Intre timp am pus intr-o craticioara un cubulet de unt, zeama de lamaie si crevetii scosi de la congelator pana ce acestia s-au dezghetat, apoi i-am dat deoparte.

Am scurs pastele de apa si le-am pus intr-un vas acoperit sa stea calde. Am luat o tigaie de teflon, am incalzit un pic de ulei de masline, dupa care am pus rosiile cherry. Cand s-au rumenit si s-au inmuiat, am adaugat usturoiul si am mai lasat pe foc maxim un minut. Ar mai fi mers de minune si niste patrunjel tocat, dar nu am avut (ramane pentru data viitoare). Am adaugat apoi crevetii cu tot cu zeama din craticioara si am mai lasat pe foc inca un minut.

Am pus in tigaie pastele si am mai amestecat un pic. Am luat repede doua farfurii, am pus pastele, crevetii si rosiile si am presarat parmezan. Am mancat cu o pofta greu de imaginat. Ceea ce va doresc si voua.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

