Piept, clatita, parmezan/Á la maestrul Hadean

Astazi au venit pe la noi bunicii Mirunei ca sa ne vada minunatia de fata. Stiind ca vin, am vrut sa fac ceva mai special pentru masa de pranz, asa ca am apelat la blogul maestrului Adi Hadean. Acolo am gasit reteta asta pe care, credeti-ma, o s-o repet de cat de multe ori pot pentru ca este incredibila.

Sa incepem cu inceputul. Am avut nevoie de:

2 piepti de pui (condimentati cu o seara inainte cu sare, piper, cimbru)
8 clatite (pe care, de asemenea, le-am pregatit cu o seara inainte)
3 rosii medii
200 g bacon
80 g branza mucegai, rasa
120-150 g cascaval, ras (stiu, am pus parmezan in titlu, dar altfel nu iesea rima)
200 g smantana
cateva fire de patrunjel, tocate

Cand ne-am intors din parc, m-am apucat rapid de pieptii de pui. Am pus pe fiecare catre 3 felii de rosii, apoi i-am invelit in bacon si i-am bagat la cuptor.

Cu 5 minute inainte sa scot pieptii de la cuptor, m-am apucat sa pregatesc clatitele. Am luat una cate una, le-am aruncat intr-o tigaie si am presarat deasupra un amestec de cascaval si branza cu mucegai. Cand umplutura s-a topit, am dat clatita deoparte, am rulat-o si am trecut la urmatoarea. Mai mult de 5 minute nu mi-a luat.

Dupa ce am terminat, am pregatit rapid un sos: in aceeasi tigaie am aruncat smantana si restul de cascaval ras si am lasat un minut, cat sa se topeasca cascavalul.
Cand sosul a fost gata, am scos pieptii din cuptor, i-am aranjat rapid pe farfurii alaturi de 2 clatite taiate pe jumatate, am presarat patrunjel si gata! Cu greu am rezistat sa fac ultimele poze.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

