Paste 2010

Anul asta, cu ocazia sfintelor sarbatori de Pasti, am hotarat sa ramanem in Bucuresti, sa petrecem cu parintii nostri. Asa ca i-am chemat pe parintii Elenei si impreuna am mers in vizita la parintii mei pentru masa. Dar nu ne-am dus cu mana goala.

Elena a inrosit cateva oua pe care le-a decorat cu abtibilduri haioase si a pregatit un chec aperitiv, dupa binecunoscuta reteta a Amaliei, pe care l-am decorat frumos cu fasii de ardei gras.

Eu am facut indelung apreciata pasca fara aluat si pentru ca aveam cam multe mere am facut si o tarta cu mere (reteta in postul urmator!).

Eu si fetele mele va uram un Paste Fericit si un an plin de bucurii!

Hristos a inviat!

Lasă un răspuns

