1 mai frumos ca altul

Pâş -pâş, tiptil-tiptil trecu si 1 Mai… Ziua Internationala a Muncii. Am hotarat ca anul asta sa petrecem cu cativa prieteni apropiati, doi dintre ei fiind tineri parinti la randul lor. Asa ca am mers la casuta lor si am incins un gratar, asa cum se cuvine de 1 Mai. Au fost de toate: peste, pui, cotlete, carnati, salata de vara, iar ca desert un chec mic si o salata de fructe mare. Am mancat cu atâta sârg si pofta ca am si uitat sa facem poze la mancare. Tot ce am reusit sa fotografiem au fost niste frigarui si un pic de desert:

In rest ce sa mai zic: piticii (Miruna & Matei) s-au distrat impreuna…

 La fel si motanul (Thomas) si catelul (Florica).

Ceea ce va dorim si voua.

Distractie placuta si o vara de vis!

Lasă un răspuns

