Frittata

Azi dimineata m-am trezit mai devreme (de fapt m-a trezit Miruna), asa ca am zis sa fructific timpul si m-am apucat sa fac o frittata. Probabil ca suna pompos dar nu e decat o omleta italieneasca cu legume. Exista foarte multe variante, in functie de ingredientele pe care le doreste fiecare. Eu am folosit:

4 oua

putin lapte

3 rosii medii

cateva ciuperci

un dovlecel

o jumatate de ardei gras

un fir de ceapa verde

vreo 2 felii de sunca pe care le-am gasit prin frigider

M-am apucat rapid si am tocat toate ingredientele, le-am condimentat putin si le-am rumenit intr-o tigaie cu putin ulei.

Cand legumele si sunca s-au rumenit, le-am luat de pe foc si le-am pus intr-un vas termorezistent. Am batut ouale cu laptele, le-am turnat deasupra si le-am bagat la cuptor pentru vreo 30 de minute.

Cand s-a rumenit deasupra, le-am scos din cuptor si le-am servit rapid ca nu mai puteam de pofta. A fost o nebunie!

Cat de curand vreau sa mai incerc reteta  asta si cu alte ingrediente. Sunt sigur ca poate fi si mai buna de atat.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

