Shake cu capsuni

Ieri dimineata ne-am trezit ca nu mai merge blenderul. Dupa ce am trecut cu brio de micul dejun al Mirunei, am cautat rapid un altul. Am avut noroc si am gasit o promotie la D**o la care te duceai cu un aparat vechi si ti se oferea un discount pentru unul nou. A picat la fix. Am renuntat la primul aparat pe care il alesesem (nu de alta, dar nu intra in promotie) si am optat pentru altul mai finut, mai subtirel si cu cateva accesorii in plus.

Primul job al blenderului cel nou a fost pranzul Mirunei, pe care l-a executat excelent si fara prea multa galagie si stropi pe gresie si faianta. Apoi, azi de dimineata am prestat rapid un shake, folosindu-ma de fructele mele preferate de sezon – capsunile.

M-am folosit de

220 g capsuni

300 ml lapte rece

3-4 linguri mari de inghetata de vanilie

1 lingura zahar

Toate acestea le-am pus in vasul blenderului si le-am pasat pana s-au omogenizat. Am turnat in 2 pahare, am ornat cu cateva felii de capsuni si gata. Simplu, nu?

3 gânduri despre “Shake cu capsuni

Lasă un răspuns

