Cheesecake brownies

Pentru a celebra primul an de „bloggareala” am ales sa fac o prajitura mai speciala (daca pot spune asta): cheesecake brownies. Asta e de fapt o negresa cu un topping delicios de crema de branza si chocolate chips.

Am folosit urmatoarele ingrediente:

Pentru aluatul de negresa

120 g unt nesarat, taiat in cubulete

90 g ciocolata neindulcita, taiata

200 g zahar

2 oua mari

o fiola esenta vanilie

80 g faina

Pentru aluatul de cheesecake

240-250 g crema branza, moale

70 g zahar

1 galbenus de ou

o jumatate fiola esenta vanilie

Plus

50-60 g chipsuri ciocolata

Am preincalzit cuptorul la 180°, am uns cu unt o tava, dupa care am inceput  sa pregatesc aluatul de negresa. Am pus untul impreuna cu ciocolata intr-un bol deasupra unui vas cu apa fierbinte (cine are, poate folosi un bain-marie) si am amestecat usor pana s-au topit complet. Le-am dat la o parte si am adaugat zaharul, ouale, vanilia si un praf de sare, dupa care le-am batut cu un tel pana s-au amestecat bine. Apoi am adaugat faina si iar am batut cu telul pana s-a incorporat. Am varsat apoi aluatul in tava.

Cu aluatul pentru cheesecake a fost mai simplu. Am pus toate ingredientele intr-un bol si le-am amestecat cu o lingura de lemn.

Am adaugat apoi aluatul de cheesecake peste cel de negresa si le-am amestecat cu un cutit cu varful bont pentru a crea un efect marmorat, dupa care am adaugat chips-urile de ciocolata.

Am bagat compozitia la cuptor pentru aproximativ 35 minute.

Le-am scos apoi, le-am lasat sa se raceasca. Am preferat apoi sa le bag la frigider, pana s-au racit bine de tot si abia apoi dupa aceea le-am taiat.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

