Salata cu pepene rosu si branza feta

Nu cred ca exista cineva care n-a patit cel putin o data intr-o vara sa nimereasca un pepene mai putin dulce. L-am mancat cu mai putina placere decat pe altii, asteptand sa se termine mai repede. Pentru ca asta mi s-a intamplat si mie zilele astea, am ales sa folosesc pepenele ramas si sa fac o salata. Am cautat un pic pe net si in scurt timp am dat peste minunatia asta. V-o prezint si voua ca alternativa la banala salata de vara pe care ne-o pregatim aproape zilnic.

Pentru 2 persoane aveti nevoie de:

 250 g rosii

150-200 g pepene rosu, fara samburi

o jumatate ardei gras galben, pentru contrast

4 castraveti, fara samburi

50 g ridichi, taiate foarte subtire

3 linguri ulei de masline extravirgin

150-200 g branza feta

un fir de ceapa verde

100 g iaurt simplu

cateva frunze de menta

o lingurita oregano

Prima regula atunci cand faci o salata este (cred ca deja stiati) ca toate ingredientele sa fie tocate in bucati egale. Asa ca m-am pus pe tocat, apoi am amestecat rosiile, pepenele, ardeiul gras, castravetele si ridichiile impreuna cu trei linguri de ulei de masline. Am adaugat apoi doua treimi din branza, jumatate din ceapa verde si din menta si le-am mai amestecat putin.

Regula a doua a oricarei salate este ca trebuie sa aiba un dressing. Oricat de simplu, dar trebuie sa aiba dressing. Asa ca am pus iaurtul, oregano si restul de branza, ceapa verde si menta intr-un blender si le-am procesat putin (nu foarte mult, pentru ca dressingul sa nu se subtieze prea mult). Am oprit blenderul, am asezonat cu sare si piper, apoi am turnat dressingul peste salata. Ne-am asezat apoi la masa si cu greu ne-am mai putut ridica.

La masa!

Lasă un răspuns

