O cina simpla

Asta seara ii promisesem sotiei mele ca iesim o fuga in oras pentru o scurta plimbare. Si pentru ca nu vroiam sa mancam tarziu, cand ne intorceam, am ales sa pregatesc o cina simpla si rapida. Am cautat prin frigider si am gasit 2 cotlete de porc, o mana de rosii, un ardei gras si cativa castraveti. Asa ca am condimentat repede carnea cu sare, piper si putin cimbru si am aruncat-o in tigaia grill pentru cateva minute. Intre timp am mesterit rapid o salata de vara si gata cina! Am mancat cu pofta si apoi am iesit la o plimbare scurta in noapte. Ceea ce va doresc si voua.

O seara frumoasa!

2 gânduri despre “O cina simpla

Lasă un răspuns

