Cookies cu fulgi de ovaz si stafide

Ieri am dat gres cu un desert pe care am incercat sa-l fac. Desi nu mi s-a parut ca am gresit prea mult, totusi cred ca era o reteta care cerea ceva mai multa experienta decat am eu in momentul asta. O sa incerc sa o reiau mai tarziu, sa vad ce-o sa iasa. Si pentru ca tot aveam o gramada de ingrediente am hotarat sa fac ceva mai usor – celebrii Oatmeal Raisin Cookies dupa care multi straini se pare ca sunt de-a dreptul innebuniti, avand in vedere multitudinea de bloguri pe care am gasit reteta.

Pentru inceput am mixat intr-un bol 200 g de unt moale cu 200 g de zahar brun pana a devenit cremos. In alt bol am amestecat bine 250 g de faina, o lingurita praf de copt, una de sare, una de scortisoara si putina nucsoara, iar apoi am adaugat 170 g fulgi de ovaz si vreo 200 g de stafide. Cand amestecul a fost gata, am incorporat in el si 2 oua folosindu-ma de mainile din dotare. In toata chestia asta am turnat si crema de unt si zahar pana s-a format o mixtura destul de groasa pe care am dat-o la frigider pentru noapte.

A doua zi, la prima ora, am pregatit o tava cu hartie de copt si am potrivit cuptorul la 180 de grade. Am scos amestecul din frigider si am format niste bile de aprox. 50 de grame pe care apoi le-am aplatizat. Cum am umplut o tava, am si bagat-o la cuptor pentru vreo 15-20 de minute, avand grija sa o intorc la jumatatea timpului. Cand timpul a expirat, le-am scos din cuptor si le-am lasat sa se raceasca, dupa care am mai facut inca un rand. Le-am servit dupa cateva minute cu un pahar de lapte rece.

O zi buna!

Lasă un răspuns

