Mic dejun

Oua… oua… Asta aveam in cap cand m-am trezit azi dimineata. Asa ca pe cand cautam ceva sa incropesc de-un mic dejun mi-au cazut ochii pe niste cascaval si vreo doi ardei grasi care stateau bine-mersi pe o polita a frigiderului. Asa ca m-am pus rapid pe treaba si in cateva minute savuram un mic dejun delicios.

Am luat vreo 4 felii de paine cu seminte si le-am prajit pe rand in toaster. Cand painea a fost prajita, am acoperit-o cu felii de cascaval (desi mergea bine si orice fel de branza) si am bagat-o vreo 20 de secunde la microunde. Pe cand se prajea painea am taiat doua rondele de vreo 2 cm din fiecare ardei si le-am pus intr-o tigaie cu cateva picaturi de ulei. Cand ardeii au inceput sa se inmoaie, am spart in fiecare cate un ou, lasandu-l cu grija sa se coaca pe o parte. Cu grija am incercat sa intorc apoi fiecare rondel + ou pe partea cealalta. Nu mi-a iesit. In schimb micul dejun a fost un succes. Ceea ce va doresc si voua.

O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

