Pangasius, rösti si-o… „ciocolatina”. Asa, ca de ziua mea…

Aseara, cand am ajuns acasa, Elena si Miruna ma asteptau ca doua pisicute gata sa sara de indata ce apare vreun soricel. Dupa cateva minute de pupici, imbratisari si urari, Miruna mi-a dat cadoul ambalat frumos si ascuns intr-o cutie de bomboane. Ma oftic ca nu i-am facut o poza buburuzei. A fost dulce de tot.

Cum duminica cumparasem niste file de pangasius pe care n-am mai apucat sa-l gatim, am zis sa-l pregatim acum. Iar ca garnitura am ales sa facem mini rösti. Pentru cine nu stie deja rösti este o mancare nationala elvetiana pe baza de cartofi ce se seveste de obicei la micul dejun. A fost insa rapid adoptata/adaptata in toata lumea si mancata dupa cum a crezut fiecare.

Pentru rösti am decojit rapid 2 cartofi mari, i-am dat pe razatoarea mare si i-am amestecat cu 2 oua batute si o lingura de faina. I-am potrivit de sare si piper, i-am modelat sub forma unor chiftele plate si i-am pus la prajit in ulei incins. In cateva minute au fost gata.

In paralel am prajit pe o tigaie grill fileurile de peste in foarte putin ulei, asa incat in maximum 10 minute masa era gata.

Ca desert am servit fiecare cate o „ciocolatina” de la cofetaria din colt. A mea a fost mai impodobita…

Aaaa, era sa uit de cadou! Am primit un HDD extern de buzunar de 750 GB. Inca o data multi pupici puiului meu, care „m-a ghicit” din nou. O sa ma revansez si eu in curand…

Sometimes life tastes so sweet…

LATER EDIT: Dupa cum am descoperit de curand, se pare ca pangasius este un peste cam nasol pentru sanatatea tuturor. Asa ca recomand sa-l inlocuiti cu orice alt peste alb.

Lasă un răspuns

