Party-ul/Meciul de sambata

Aseara mi-am serbat ziua de nastere alaturi de un grup de prieteni. Pentru a avea sanse sigure de succes am aliniat urmatoarele:

in aparare (aperitive):

– versiunea in-house a bruschetelor italiene (adica cu rosii, telemea de vaca si patrunjel);

– crema de somon si branza (nu, nu sunt icre, credeti-ma, mi s-a mai spus);

– rosii cherry / castraveti umpluti cu bacon, maioneza si verdeata;

– chec aperitiv (dupa reteta Amaliei);

la linia de mijloc am avut urmatoarele (fara poze, din pacate):

– costite de porc cu glazura de mustar si miere;

– carnati bavarezi la gratar (de la o macelarie arabeasca vis-a-vis de Spitalul Colentina);

–  aripioare picante in crusta de fulgi de porumb (recunosc, astea s-au cam accidentat la antrenamente si nu prea mi-au iesit);

– cartofi la cuptor cu rozmarin;

in atac:

– prajitura cu vin si scortisoara (dupa o reteta de pe blogul Anei/Easy Peasy);

– tiramisu (o reteta pe care am mai incercat-o de pe blogul lui Mazi, in care am inversat cantitatile de frisca si mascarpone);

Am mancat, am baut, ne-am distrat, ne-am bucurat ca a castigat Nadal (prietenii stiu de ce😉 ), ce sa mai, per total a fost o petrecere reusita. Va multumesc pentru cadouri, dear friends si sper ca v-ati simtit bine.

Ne vreau sa inchei acest post fara sa aduc mari multumiri si pupici de maini lui Buni si sotiei mele, Elena, pentru marele lor ajutor. Va pup si va iubesc.

4 gânduri despre “Party-ul/Meciul de sambata

  1. Buna buna buna tare mancarea ce sa mai …:D Mai ales icrele:D au fost de mare exceptie! Felicitari!!!
    AAA sa nu uit, vreau si eu reteta de chec aperitiv! Foarte foarte bun nene!!!

Lasă un răspuns

