Biscotti cu parmezan si piper

Azi noapte am comis-o din nou. Ca sa-mi potolesc pofta de snacks-uri care-mi dadea tarcoale de cateva zile, am asteptat ca fetele mele sa mearga la culcare si m-am pus pe pregatit niste biscotti. Aveam deja experienta de data trecuta, asa ca totul a mers rapid.

Intr-un bol am amestecat bine 300 g faina, 100 g parmezan ras, o lingurita si jumatate de piper macinat, o lingurita praf de copt si una de sare. Am adaugat putin cate putin cam 100 g de unt rece, taiat cubulete, si l-am incorporat usor cu ajutorul unei furculite pana am obtinut un aluat de forma unor firimituri. In alt bol am batut 2 oua , am dat o cantitate mica deoparte, iar restul le-am amestecat cu 100 ml lapte. Am pus laolalta apoi toate ingredientele si le-am amestecat pana am obtinut o coca moale si usor elastica. Am impartit coca in doua si cu mainile am modelat doua rulouri pe care le-am aplatizat apoi. Am uns bucatile de coca cu oul batut si am presarat deasupra putin parmezan si piper.

Am pus rulourile intr-o tava si le-am pus in cuptorul incins pentru aproximativ 30 de minute. Le-am lasat apoi la racit 10-15 minute, le-am taiat in bucati groase de un deget si le-am dat iar la cuptor pentru 30 de minute.

I-am scos din cuptor si i-am lasat sa se raceasca pana dimineata.

Cand s-a trezit Elena si a vazut isprava pe masa mi-a zis: „Acum imi dau seama de unde mirosea azi noapte a copt”.

Biscotti cu parmezan si piper sunt niste snacks-uri excelente si merg de minune cu o bere rece.

Pofta buna!

2 gânduri despre “Biscotti cu parmezan si piper

Lasă un răspuns

