Prima mea pizza

Ieri, pe la 11, ne-am luat la intrebari: „Auzi, dar noi ce mancam la pranz?” In lipsa unui raspuns ferm din parte amandurora am luat decizia sa fac o pizza, ca doar odata-i duminica pe saptamana si in week-end ne mai facem de cap cu cate una-alta. Am deschis repede browser-ul si am ales o reteta din cele 93.800.000 de rezultate gasite. Reteta implica o coca pe care am executat-o rapid din 300 g faina, 150 ml apa si vreo 15 g drojdie, inmuiata intr-o lingura de lapte si un varf de zahar. Pentru putina aroma am adaugat in coca si o lingurita de oregano uscat. Dupa vreo 15 minute de framantat, cand coca nu s-a mai lipit de maini, am pus-o la dospit pentru o ora intr-un vas acoperit cu un prosop.

Cat a crescut coca, m-am pus pe pregatit sosul. Am pus intr-o oala o jumatate de cutie de rosii fara pielite, tocate marunt, o jumatate de cana de apa, doi catei de usturoi tocati marunt, o jumatate de lingurita de oregano, un pic de sare si zahar. Am acoperit oala si am pus-o pe foc mic vreo 20 de minute. In timpul ramas am tocat marunt 100 g sunca, am feliat subtire vreo 5-6 ciuperci si am dat pe razatoare 50 g de branza cu mucegai si tot cam atat cascaval afumat (data viitoare o sa dublez cantitatea de branza). Am luat coca de la dospit, am intins-o cu un sucitor si am pus-o intr-o tava de cuptor presarata cu putin malai. Peste coca am intins un strat de sos de rosii si am presarat branzeturile, sunca si ciupercile si am dat tava la cuptorul incins. Dupa 20 de minute am scos tava, am presarat vreo 15 masline si cateva fasii de parmezan si am mai lasat-o la cuptor vreo 5-10 minute.

Pentru prima mea pizza as spune ca a fost buna. Elena a spus ca a fost foarte buna. Trebuie sa o iau ca pe o incurajare, nu?

Pofta buna!

2 thoughts on “Prima mea pizza

Lasă un răspuns

