Pulpa de porc la tava

Ieri la pranz, in totala contradictie cu „healthy breakfast-ul” servit de dimineata, am hotarat sa gatim o bucata de pulpa de porc pe care o cumparasem cu o seara inainte. Am luat o tava, am pus cativa cartofi taiati cubulete frecati bine cu sare, piper, cimbru si rozmarin iar deasupra felii de pulpa groase de 1 cm condimentate bine. Am dat tava pentru o ora la cuptorul incins si setat pe foc mare.

Cu 15 minute inainte de a se termina ora, am adaugat in tava vreo 200 grame de ciuperci taiate pe jumatate si cateva buchetele de conopida si de brocolli.

Dupa ce timpul a expirat, ne-am servit fiecare cu cate o portie de friptura si legume si am servit cu varza rosie murata de la mama. Mmmmm… de vis!

Pofta buna!

Lasă un răspuns

