foodgawker

Dupa ce am aflat de la Ana ca exista un site director (retetecupoze.ro) cu poze si linkuri din blogosfera culinara romaneasca, am cautat si am mai gasit si eu unul din care m-am inspirat de cateva ori. Se numeste foodgawker si avea, la momentul scrierii acestui post, vreo 4.200 de posturi cu paine, peste 30.000 de posturi cu dulciuri si peste 4.000 de posturi cu paste (asta ca sa va faceti o idee).

N-ar strica sa-i faceti o vizita, imposibil sa nu gasiti ceva care sa va placa.

Enjoy!

Lasă un răspuns

