Comfort food (1)

De cand citesc blogurile altora tot gasesc retete preferate de-ale lor si pentru care ei folosesc o denumire comuna – comfort food. Plecand pe ideea asta am facut si eu in dimineata asta un prim exemplar din ceea ce-mi place foarte mult si ma face intotdeauna sa ma simt bine.

Am pus pe foc 300 g paste intr-o oala cu apa si sare. Eu am folosit penne si cateva rigattoni care o ardeau aiurea prin dulap. Cat pastele fierbeau, am dat pe razatoarea mare vreo 150 g cascaval si am tocat mai grosier cam 150-200 g sunca, pe care apoi am rumenit-o un pic.

Cand pastele au fost fierte, am scurs apa si le-am amestecat cu sunca si cascavalul ras. Toate astea in mai putin de 15 minute. Ceea ce va doresc si voua.

Pofta buna si o zi frumoasa!

5 gânduri despre “Comfort food (1)

  1. Am o amica in Italia si ea face des acest fel de mancare, cind a fost la mine mi-a facut si mie aceasta reteta doar ca avea in plus 2-3 lacrimi de olive oil🙂,e incredibil de delicioasa, si e de fapt o varianta a pastelor Carbonara, o varianta mult mai gustoasa si mai sanatoasa decit „originala” … Zic „originala” deoarece in arta gastronomica totul e relativ si cine tine strict la originalitate fara sa experimenteze se opune de fapt progresului culinar.

Lasă un răspuns

