Breakfast cu ardei umpluti

Week-end-ul asta nu am prea reusit sa ma apropii de calculator. In schimb am reusit sa ma apropii de bucatarie unde am gatit cate ceva. Sambata dimineata, profitand de faptul ca fetele au dormit ceva mai mult, am ales sa fac niste ardei umpluti. Stati un pic, nu sariti, ca sunt niste ardei umpluti special ganditi pentru micul dejun. E o reteta care necesita ceva timp, dar e vorba doar de timpul de coacere.

Pentru 2 persoane aveti nevoie de:

2 ardei grasi

150 g carnati, taiati rondele (merg foarte bine si niste chorizo, daca aveti de unde sa-i luati)

4 oua

cateva linguri de lapte

150 g mozarella, rasa mare

o ceapa mica, tocata

2 catei de usturoi, tocati

cateva fire de patrunjel, tocate (de data asta eu nu am avut, am uitat, mi-a mancat pisica caietul de teme etc.)

Inainte sa va apucati de treaba, incingeti cuptorul la 180 de grade. Apoi aruncati intr-o tigaie rondelele de carnati si lasati-i sa se rumeneasca putin, dupa care adaugati ceapa si prajiti-le impreuna pana cand cepei incep sa-i sticleasca ochii. Cu 1-2 minute inainte de a lua tigaia de pe foc aruncati in ea si usturoiul. Intr-un bol amestecati ouale, laptele, mozarella si patrunjelul. Adaugati la acest amestec si ce ati prajit mai devreme si mai amestecati un pic. Cu amestecul asta umpleti cei doi ardei pe care sper ca i-ati pregatit deja. Daca nu, lasati bolul deoparte si puneti-va pe treaba. Odata ardeii umpluti nu va mai ramane decat sa-i puneti intr-o tava de cuptor sau vas termorezistent pe care ati pus un strat de hartie de copt. Nu foloseste la nimic, doar ca va fi mai usor la curatatul de dupa masa. Lasati ardeii la cuptor in jur de 30-35 de minute sau pana cand ouale sunt bine coapte.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

