Electrolux Cooking Night @ Cortina

Acum ceva timp citeam pe blogul Anei despre invitatia pe care a primit-o impreuna cu alti doi food-bloggeri din partea celor de la Electrolux de a testa cateva noi produse de-ale lor. Nu mica mi-a fost mirarea cand acum doua saptamani am primit si eu aceeasi invitatie. Urma sa gatesc cot la cot cu Florin si Elena, doi „grei” ai blogosferei culinare romanesti. Primul este cunoscut pentru retetele lui de pe alte meleaguri, explicate in cel mai mic detaliu (dar si pentru parul lui mare si cret dupa care l-ai recunoaste oriunde), in timp ce Elena pregateste si ea cam in acelasi stil dar si chestii mai „down to earth”.

Vineri dimineata am mai primit o veste buna – si anume ca Mazi ni se va alatura, dar in postura de organizator/fotograf/orice altceva in afara de bucatar. Asadar seara pe la 19:00 ne-am prezentat frumos la Club Cortina, in Corbeanca. „Noi” adica eu, Elena si Mazi pe bancheta din spate, pe motiv de masina personala blocata. La scurt timp au sosit si Elena & Alex. Florin era deja in oale pregatind minunatia de supa de mustar cu crutoane de bacon (sub ochii admirativi ai Dianei) si, un pic mai tarziu, pasteis de nata, in timp ce fetele de la Lowe PR, in frunte cu doamna Carmen Georgescu, supravegheau atent fiecare miscare, ca sa nu ducem lipsa de ceva (si jucau pe furis rolul de degustator ;-)).

Ca sa recuperam timpul pierdut in fata lui Florin ne-am apucat repede si noi de felul pe care il alesesem dinainte – Pui cu rosii invelit in bacon cu clatite cu parmezan si gorgonzola – eu am pregatit puiul, iar Elena a invartit clatitele. In timpul asta, la plita alaturata Elena pregatea byriani cu creveti si raita cu morcovi.

Toata pregatirea a durat cam pana la 10:30, cand ne-am asezat cu totii la masa. Si ce masa! Mancarea a fost incredibila, vinul a fost pe masura, iar buna dispozitie la ea acasa.

Masa/discutiile amicale s-au prelungit bine de tot inspre miezul noptii, cand a trebuit sa ne luam la revedere de la noi nostrii prieteni si de la gazdele noastre minunatele.

Ca sa nu uit:

– plita Electrolux pe care am prestat era cu inductie si a fost foarte faina si usor de utilizat;

– cuptorul a fost nemaipomenit si chiar ma gandesc foarte serios sa-mi cumpar unul in curand, cand imi voi reamenaja bucataria.

Inca o data multe multumiri gazdelor noastre de la Electrolux/Lowe PR si noilor nostri prieteni pe care sper sa-i revad curand.

2 thoughts on “Electrolux Cooking Night @ Cortina

Lasă un răspuns

