Primul gratar pe anul asta / Petrecere de pitici

Anul asta am asteptat cu mare interes sa vina primavara. Sa ne lase odata frigul, sa ne bucuram si noi de caldura, verdeata, plimbari. Se pare ca weekend-ul asta ni s-a indeplinit dorinta. Dar doar pe jumatate, pentru ca nu ne-am putut bucura complet de el. Sambata, printre cumparaturi, curatenie si alte treburi casnice tot ce am reusit sa gatesc a fost o tarta cu branza de capra si ceapa verde, varianta imbunatatita cu ardei gras rosu (pe care l-am rumenit odata cu ceapa).

Duminica insa ne-am mai revenit. Am mers la o petrecere de pitici, ocazie cu care am avut parte si de primul gratar pe anul asta. Recunosc, in cazul asta, singura mea contributie au fost pozele astea. Dar o sa-mi iau revansa in curand.

Ne-am amuzat teribil uitandu-ne la pitici si am petrecut de minune cu ceilalti parinti si bunici deopotriva. Vremea a fost, in general, placuta, asa ca am cautat sa stam cat mai mult in aer liber.

Va doresc o primavara frumoasa si calduroasa tuturor!

Lasă un răspuns

