Mississippi Mud Cake

Pretextul pentru aceasta prajitura este raspunsul la invitatia unor prieteni din Targoviste. In timp ce mesteream la ea am tot stat si m-am gandit cum sa-i dau un nume romanesc. Pentru ca niciuna din variantele la care m-am gandit nu exprima pe deplin gustul ei, am hotarat s-o las asa cum a picat. Doamnelor si domnilor, va prezint Mississippi Mud Cake!

Prajitura asta are doua componente (de fapt vreo doua si jumatate): un blat, un strat de marshmallows si o glazura.

Etapa 1: Blatul

200 g unt moale

200 g zahar (eu am folosit amestec zahar alb-brun)

4 oua

220 g faina

60 g cacao

1/2 lingurita praf copt

praf sare

100-120 g alune de padure sau nuci, tocate mai mare

o esenta vanilie

Am amestecat untul si zaharul pana s-au omogenizat, dupa care am incorporat ouale unul cate unul. Separat am amestecat faina, praful de copt, praful de sare si cacaua, dupa care le-am pus peste unt. Am completat tot melanjul cu esenta de vanilie si alunele de padure. Am turnat compozitia intr-o tava potrivita (recomand una de 20×30 cm), deja unsa cu unt si pudrata cu faina (desi cred ca mergea foarte bine si o simpla hartie de copt)) si am dat-o la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 20-30 de minute, pana a fost usor elastica.

In timpul asta am trecut la etapa 2 – glazura.

100 g marshmallows, taiate bucati mari

60 g cacao

120 g unt topit

180 g zahar pudra

30-40 ml lapte caldut

o esenta vanilie

Intr-un bol am combinat untul topit si cacaua si apoi am incorporat treptat zaharul pudra. Pentru a aduce compozitia la consistenta potrivita m-am folosit si de putin lapte caldut. La sfarsit am incorporat si esenta de vanilie.

Am scos blatul din cuptor, am presarat marshmallows si l-am mai lasat la cuptor 2-3 minute, pentru ca marshmallows sa se inmoaie putin.

Am scos apoi tava din cuptor (definitiv de data asta) si am turnat deasupra glazura.

Am lasat prajitura sa se raceasca pana a doua zi (daca nu mai rezistati, puteti s-o lasati doar 30  de minute).

Cu tava intr-o mana si cu Miruna la brat ne-am prezentat la prietenii nostri, unde am petrecut o dupa amiaza placuta. Iar prajitura mea a primit toate aprecierile.

Sa aveti o saptamana frumoasa!

One thought on “Mississippi Mud Cake

Lasă un răspuns

