Porc cu ciuperci

Imi cer scuze pentru lipsa de noutati, dar trecem printr-o perioada foarte aglomerata. Mai exact, ne pregatim intens pentru amenajarea noului nostru apartament, asa ca suntem in cautari de gresie, faianta, mobila, electrocasnice si multe multe altele (apropo, daca stiti vreo echipa de meseriasi in gresie/faianta/zugravit, dati-mi un semn).

Ieri seara am deschis frigiderul, am scanat rapid ce mai era pe acolo si am ales o bucata de carne de porc (sincer, nici nu mai stiu ce bucata era) si vreo doua maini de champignons. Prepararea a decurs simplu: am feliat carnea, am condimentat-o, am aruncat-o pe tigaia grill. Intr-o tigaie alaturata am rumenit putin ceapa si apoi am pus deasupra ciupercile tocate mare. Cand ciupercile s-au inmuiat binisor le-am trosnit in cap niste smantana, putina sare, piper si o lingurita de mustar. Le-am mai lasat vreo 2 minute si gata. Ar mai fi mers niste patrunjel deasupra, dar nu am avut. Poate voi o sa fiti mai norocosi.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

