Turneu de Paste

Pastele asta a fost mai plin ca niciodata. Si asta pentru ca am vizitat o multime de oameni dragi noua cu care ne-am bucurat de miracolul Invierii Domnului.

S-a lasat si cu putin gatit in vinerea de dinainte de Sfintele Pasti – am facut o pasca fara aluat (fara poze, din pacate), care a ajuns la mama soacra si una cu aluat, dupa o reteta mai veche de-a lui Adi Hadean, care a ajuns la mama.

Sambata dupa-amiaza am plecat la socrii, la Ploiesti. Seara am mers la slujba de Inviere, iar de dimineata am luat masa printre munti de bunatati, cu Miruna pusa pe fapte mari – sa sparga toate ouale pe care le prindea.

Usor ingreunati de minunatiile culinare a trebuit sa iesim sa luam putin aer impreuna cu Matei, Paul si Roxana in parcul de la Sala Sporturilor.

Apoi, pe cand Miruna dormea, am dat o fuga pe la nasi, sa-l vedem si noi pe cel mai nou membru al clanului Corciu – Radu, acum in varsta de trei saptamani. Radu e cuminte, mancacios si nu se lasa deloc impresionat de toata harmalaia pe care o fac cele doua surori mai mari ale lui.

Dupa-amiaza am trecut pe la o verisoara de-a mea, dupa care, in drumul spre Bucuresti, am mai facut o oprire la aceeasi Matei, Roxana si Paul.

Duminica am luat-o din loc dis-de-dimineata, cand am mers la parintii mei, unde am petrecut pana dupa-amiaza. La intoarcerea spre casa ne-am oprit prin parcul Carol, unde Miruna a tinut sa urce singura toate scarile pana la Mausoleu. Am fost de-a dreptul impresionati.
Nici n-apucasem bine drumul spre casa, cand am primit o alta invitatie de la parintii lui Cristian, unul din prietenii de joaca ai Mirunei, invitatie pe care am onorat-o.

Franti de oboseala, dar plini de satisfactie ca am reusit sa ducem „turneul” pana la capat, ne-am prabusit in pat si am adormit instantaneu.

Voi cum ati petrecut?

Lasă un răspuns

