La Vulturul

Va spuneam acum ceva timp ca trebuie sa ne apucam de renovarea noului nostru apartament. Deocamdata suntem inca la faza de proiectare (detalii in curand), ales materiale, obiecte sanitare & stuff. Pentru ca toate astea mananca o gramada de timp, am cam pus oalele in cui de ceva timp, asa ca mancam ce primim de la parinti. Aseara am avut ceva timp liber, asa ca am iesit in oras impreuna cu niste prieteni. Si pentru ca duminica fusesem la un botez la apreciatul Vulturul, am zis sa traversam inca o data orasul si sa vedem mai bine despre ce e vorba.

Am stat in salonul pentru fumatori, desi aveam o graviduta printre noi. Nu ne-a fost frica de fum, pentru ca la mesele ocupate (sa fi fost vreo 6-7) nu fuma nimeni. Asa ca ne-am asezat si am comandat: unii bruschete si altii ciorba de burta, asa de deschidere.

Bruschetele au fost foarte bune si am inteles ca la fel a fost si ciorba. Asa ca am trecut la felul principal: o ciulama cu pui, ciuperci si niscaiva mamaliguta si doua portii de Turnul Babel, specialitatea restaurantului, un turn format dintr-o felie de paine prajita, file de pui, porc si vita si un mic deasupra, toate invelite in cascaval topit, cu mici garnituri (3 feluri) alaturi. Verdictul nu s-a schimbat.

Desi eram convinsi, am insistat sa verificam si deserturile:

papanasi 

si profiterol

Ca sa concluzionam: la Vulturul se mananca foarte bine, preturile sunt mai mult decat decente, este curat, iar serviciul este ireprosabil. Ramane sa verific cum e cu serviciul intr-un week-end, cand restaurantul este plin.

Asadar, dragilor, cand foamea va da tarcoale, nu ezitati sa treceti pe la Vulturul.

2 gânduri despre “La Vulturul

Lasă un răspuns

