Viitoarea bucatarie

Cu ceva timp in urma faceam o promisiune – si anume ca va voi da detalii despre viitoarea mea bucatarie. Iata ca ma execut acum cu doua imagini exportate:

Daca ati ridicat cumva o spranceana uitandu-va la poza a 2-a, decorul de pe perete e realizat din farfurii si e o idee mai veche de-a mea (dar nu stiu daca o voi pune in practica). Dar mai am si alte variante deja.

Deocamdata am terminat de dat jos gresia si faianta veche, de demontat usile si eliminat obiectele sanitare. Ca sa nu fie totul simplu, ne-am mai trezit si cu doua minunatii de inundatii cauzate de tevi sparte (la bucatarie mai intai si la baie mai tarziu) care ne-au mancat nervii capului si ne-au cauzat drumuri dese la vecinii de dedesubt sa vedem daca le-am cauzat probleme grave (din fericire nu a fost cazul).

Deocamdata atat de pe frontul de sud-sud-est si promit sa va tin la curent cu ce-am mai facut.

2 gânduri despre “Viitoarea bucatarie

  1. Pai, pai, fara masina de spalat vase?? :(( (sau e sub microunde?)Daca lipseste din dotare protestez in mod oficial si va recomand calduros sa va reconsiderati opinia.
    Vezi ca microundele trebuie sa aiba un spatiu pt ventilatie, sa nu faci dulapu’ fix la dimensiune.
    Si nu vad nici hota? (fara hota?)
    Si ar fi bine sa nu uiti prize multe la blatul de lucru si lumina pe el😀

    • Da, fara masina de spalat vase. La corpul de mobila unde sunt microundele mai am de lucru. Hota e un model mai smecher si este total ascunsa in dulapul de deasupra plitei (nu se vede din ea decat o margine de 1 cm). Prizele si luminile au fost luate in calcul, doar ca nu au fost desenate.

Lasă un răspuns

