Pancakes cu mere

Trebuie sa recunosc: reteta asta nu o fac pentru prima oara. Am incercat-o cu succes cu ceva timp in urma, de proba, ca sa nu ma fac de ras. Am facut asta pentru ca prima mea incercare de a face pancakes a avut un rezultat destul de neplacut. Asa ca am recidivat si de data asta mi-au iesit. Si chiar nu mi s-au parut greu de facut. Iar gustul dulce/acrisor dat de mere este chiar bun; daca mai adaugati si deasupra cate ceva (iaurt, miere sau sirop de artar like the little freak here) rezultatul nu poate fi decat unul nemaipomenit. Hai, la bucatarie cu voi!


Intr-un bol amestecati 250 g faina cu 200 g zahar, o lingurita cu praf de copt, una cu scortisoara si jumatate de lingurita de sare. In alt bol imperecheati 2 oua (batute bine cu furculita) cu 375 ml de iaurt (sau lapte), apoi turnati-le peste faina. Amestecati bine si apoi adaugati 3 mere rase pe razatoarea mare.

Apucati apoi de-o tigaie antiaderenta, puneti-o pe foc picurati putin ulei. Cu o lingura adaugati aluatul in tigaie modelandu-l sub forma unor discuri plate (pe cat se poate) de 10-15 cm. Prajiti-le cateva minute pana s-au rumenit, dupa care intoarceti-le si mai prajiti-le vreo 2-3 minute. Odata ce sunt gata, le puteti pudra cu putin zahar. Cum va place…

Din ingredientele astea obtineti vreo 30 de pancakes. Daca vi se par prea multe, injumatatiti cantitatile, insa atentie! – s-ar putea apoi sa vi se para prea putine. Complicat, nu?

O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

