Ton cu piure de mazare

Acum vreo doua zile imi intrebam prietenii de pe Facebook ce sa fac cu un ton de un kilogram si ceva pe care-l cumparasem. Pentru ca raspunsurile au fost total nesatisfacatoare (de genul „Elibereaza-l” sau „Trimite-l incoace”), am renuntat sa mai cer ajutor si m-am pus pe cautat. Tineam eu minte ca Ana facuse niste retete cu ton cu ceva timp in urma. Asa ca in cateva minute am si gasit o reteta pe placul meu si dupa-amiaza m-am apucat sa o execut.

Am folosit doar jumatate din ton (pentru ca este foarte satios), pe care l-am condimentat putin si l-am rumenit in putin ulei de masline. In paralel am fiert mazarea, dupa care am aruncat peste ea cateva bucatele de unt, sare si piper. Am dat-o putin prin blender, cat sa mai ramana si cateva boabe intregi. Am aranjat farfuriile si am turnat deasupra tonului putin iaurt amestecat doar cu un praf de sare, ca menta n-am avut.

Am savurat cu mare placere minunatia asta simpla si gustoasa (si in gand i-am multumit Anei pentru inspiratie).

Pofta buna!

Lasă un răspuns

