Salata de oua

Pentru ca-mi ramasesera cateva galbenusuri si ceva umplutura de la ouale umplute pentru petrecere, a doua zi dimineata am incropit rapid o salata de oua.

Am fiert 4 oua si, dupa ce s-au racit, am separat albusurile de galbenusuri. Albusurile le-am tocat marunt, iar galbenusurile le-am strivit cu o furculita.

Intr-un bol am amestecat o lingura – doua de maioneza cu vreo doua lingurite de mustar, putin piper proaspat macinat si niste boia dulce. La astea am adaugat apoi cam o jumatate de legatura de patrunjel proaspat si le-am amestecat bine.

Am amestecat apoi toate ingredientele, le-am pus intre niste felii de paine (ar fi mers de minune o paine taraneasca, dar nu am avut la indemana) si am mancat de parca se bateau turcii la gura noastra.

Incercati-o si voi, e o reteta foarte simpla. O puteti completa cu bacon, rosii uscate, masline, salata verde… lista e deschisa.

Pofta buna!

P.S. Apropo de turci, maine o sa postez o reteta turceasca furata de la Chef Chilly.

Lasă un răspuns

