Muffins cu oua si bacon

Reteta asta am facut-o oarecum din nevoie. Desigur, din nevoia de a manca ceva de dimineata, dar nu a fost doar atat. Motivul principal a fost faptul ca in ultimele zile am primit destul de multe oua de la rudele/bunicii nostri de la tara, asa ca am considerat ca e cazul sa le folosim cumva.

Pentru 2 persoane aveti nevoie de:

4 oua

4 felii bacon

branza Cheddar/cascaval, rasa

2 felii paine

cateva rosii cherry, pentru servit

Mai intai rumeniti putin baconul si puneti-l la racit pe cateva servetele de hartie. Taiati cercuri din feliile de paine de marimea tavii/formelor de muffins. Ungeti tava/formele de muffins cu putin ulei (eu le-am dat si cu putina faina), rulati cate o bucata de bacon si puneti-o intr-o forma, dupa care, pe fundul acesteia puneti cerculetul de paine.

Deasupra painii presarati putina branza Cheddar/cascaval. Spargeti un ou intr-un bol, avand grija sa pastrati galbenusul, pe care-l puneti peste branza. Umpleti forma de muffins cu albus. Repetati operatiile cu celelalte oua, pana cand ati umplut toate formele.

Dati tava/formele la cuptorul preincalzit la 200 de grade pentru 6-10 minute, in functie de cat de tari vreti galbenusurile (eu am uitat cateva minute de ele, asa ca n-a mai fost o chestie de dorinta).

Cat timp se coc muffins, rumeniti putin cateva rosii cherry in grasimea lasata de bacon in tigaie.

Scoateti muffins din cuptor, presarati putina sare si piper si serviti.

Pofta buna!

4 gânduri despre “Muffins cu oua si bacon

Lasă un răspuns

