Salata cu fasole verde, bacon si ou

Aseara am profitat de faptul ca fetele erau iesite pe-afara, prin parc, asa ca am facut un ocol pe la piata de unde am cumparat cateva ingrediente pentru o reteta de salata care-mi staruia in minte de ceva timp. Odata ajuns acasa, m-am pus pe treaba, asa ca in 20 de minute cina era gata.  

Ingrediente:

1/2 ciabatta mica (eu am gasit una cu masline), taiata bucati maricele

3-4 felii bacon

2 oua

120 g fasole verde congelata

cateva frunze de salata verde

3 fire ceapa verde, taiate mare

putin ulei de masline

Dressing:

3-4 linguri ulei de masline

1 lingurita otet

1 lingurita mustar Dijon

Incalziti cuptorul la 180 de grade. Stropiti bucatile de ciabatta cu putin ulei de masline si presarati-le cu putina sare si piper. Puneti-le intr-o tava alaturi de feliile de bacon si dati-le la cuptor la foc mic pentru maxim 15 minute, intorcand baconul pe partea cealalta la jumatatea timpului.

In timpul asta fierbeti ouale, decojiti-le si taiati-le in patru. Mai puneti o oala cu apa pe aragaz si cand apa fierbe aruncati fasolea verde si lasati-o pe foc 3-4 minute.

Scoateti tava din cuptor, apoi puneti feliile de bacon pe cateva servetele de hartie, sa absoarba grasimea. Dupa aceea, tocati-le grosier si puneti-le intr-un bol, alaturi de feliile de paine, oua si fasolea verde.

Rupeti frunzele de salata si puneti-le alaturi de celelalte ingrediente.

Preparati dressingul, amestecand toate ingredientele pana se formeaza o emulsie. Presarati dressingul peste salata si amestecati usor.

Pofta buna!

3 thoughts on “Salata cu fasole verde, bacon si ou

Lasă un răspuns

