Foietaj cu rosii si mozarella + desert

Sfarsitul asta de saptamana l-am petrecut acasa, trebaluind la chestiile casnice sau iesind prin parc atunci cand caldura se mai diminua. Duminica dimineata am scos din congelator un foietaj pe care-l cumparasem cu doua zile inainte cu gandul sa fac o reteta asa cum am vazut eu la Chef Chilly – foietaj cu rosii si mozarella.

Reteta e foarte simpla si buna de-ti lingi degetele. Ai nevoie doar de 1 aluat foietaj, 1 kg mozarella proaspata (gasiti de la Delaco, aprox. 16 lei), 2 rosii mari de gradina, niste patrunjel (daca nu aveti busuioc), un catel de usturoi si niscai ulei de masline.

Catelul de usturoi il sfaramati si il frecati bine cu cateva fire de patrunjel si vreo 3 linguri de ulei de masline. Cu maglavaisul asta ungeti aluatul decongelat si il dati la cuptorul incins la 180 de grade pentru 10-15 minute.

Odata rumenit, mai ramane sa presarati mozarella si rosiile taiate felii dupa cum va place si sa dati la cuptor pentru inca 5-7 minute. Dupa ce scoateti foietajul din cuptor, mai presarati ici-colo niste frunze de patrunjel si puteti sa va asezati la masa, ca treaba-i gata.

Daca aveti o tava mai mica si va mai ramane ceva foietaj, puteti improviza un desert. Elena s-a indeletnicit si a facut o tarta cu caise. Dupa ce a rumenit putin aluatul, cum am facut si eu, a pus deasupra putin gem de caise, apoi cateva felii de caise, iar deasupra a presarat putin zahar si scortisoara. Tarta a stat apoi la cuptor inca 15 minute si gata! Am servit-o cu putina inghetata.

Pofta buna!

5 gânduri despre “Foietaj cu rosii si mozarella + desert

    • Ti-am luat retetele la citit. Asta e deja a doua pe care o reproduc + yoghurt cake care nu mi-a iesit foarte bine (am gresit la partea cu gelatina) dar care a fost de departe cea mai buna prajitura din ultima vreme.

Lasă un răspuns

