O cina simpla (3)

Aseara am profitat de faptul ca am scapat ceva mai devreme de la servici si m-am pus rapid pe treaba. Am fiert rapid cativa cartofi noi, pe care i-am aruncat apoi intr-o tava, am turnat peste ei un „dressing” din cativa catei de usturoi tocati marunt, putin oregano, ulei de masline, sare si piper. Printre ei am repezit vreo doua-trei fire de ceapa verde, iar deasupra am pus doua cotlete si un sirag de carnati aromati. 40 de minute mai tarziu masa era servita. Alaturi de o salata verde si un vin rosu, desigur.

Pofta buna si o saptamana usoara (atat cat a mai ramas din ea)!

Lasă un răspuns

