Foodies on a spree @ Electrolux Garden Party

Oooo, ce seara minunata de vara! Cati noi prieteni, cate suflete calde stranse toate la un loc, unite de aceleasi placeri – a gati, a imparti,  a trai. Toate astea s-au petrecut miercuri seara, cand ne-am strans din nou la minunatul Club Cortina in Corbeanca, la o noua invitatie a celor de la Gollin Harris, de data asta intr-o formula extinsa: AnaMazi, ElenaLaviniaBogdan, Antonina, BrandusaCristinaAndreeaPoe si cu voia dumneavoastra, subsemnatul.

Din partea organizatorilor ne-au dat o mana de ajutor Roxana, Alexandra, Alina, Hortensia, Mugur si, desigur, Carmen.

Sosit devreme si cu trei retete pe lista (ca de, am vrut sa fac impresie, dom’le!) m-am asezat frumos in avanpostul meu si am inceput cu un pui cu salata greceasca, urmat rapid de cateva baghete cu unt, usturoi si patrunjel, umbrite doar de versiunea imbunatatita a Elenei.

La inchiderea editiei am mai tras si niste rondele de vinete la gratar, cu rosii cherry, feta, ceapa verde si masline kalamata on top. Criticul principal le-a considerat demne de pus pe masa.

Ca veni vorba de criticul principal… In lipsa tatalui dornic de afirmare, Miruna a incercat sa socializeze cu toti cei prezenti si a si reusit, poate chiar mai bine decat as fi facut-o eu. Te pupa tati, Bubu!

Cand noaptea si-a intrat in drepturi i-am adunat pe cei mai fericiti dintre invitati din piscina

si am luat-o usurel spre masa luuunga care ne astepta.

Mancare? Cat vedeai cu ochii. Erau acolo atatea feluri ca te saturai doar privindu-le: souvlaki, frigarui, burgeri, baghete aromate si tzatziki, ciuperci, doua feluri de cartofi, somon si porumb la gratar. Vorba celor de la Planeta Moldova – „avem di tati.”

Desertul a venit din partea casei sub forma unei panacotta de vis (pe care am impartit-o cu Miruna, care depasise deja ora ei de culcare) si a unei inghetate de ciocolata.

Concluzia nu poate fi decat una: o seara minunata, dragi prieteni! Am fost mai mult decat incantat ca v-am cunoscut si astept cu mare drag intalnirea viitoare!

2 thoughts on “Foodies on a spree @ Electrolux Garden Party

Lasă un răspuns

