Pepeniada. Episodul 4

A fost un week-end frumos. Sambata ne-am intalnit cu fostii colegi de liceu ai Elenei (acum, cu totii, mai mari cu 10 ani), intalnire care s-a prelungit pana undeva spre 3 dimineata. Duminica, cu ochii pe jumatate inchisi, am prestat un cheesecake with a twist, unde twistul l-a dat pepenele rosu. Ca sa recapitulam, doamnelor si domnilor, va prezint un cheesecake cu pepene rosu!

Am inceput cu blatul, pentru care am maruntit in robotul de bucatarie 350 g de biscuiti digestivi, pe care i-am amestecat apoi cu vreo 150 g unt topit. Am presat blatul intr-o forma cu fundul detasabil si l-am dat la rece.

M-am ocupat apoi de umplutura: 600 g crema de branza, amestecata cu 100 g zahar vanilat. La astea am adaugat  vreo 300 g de pepene rosu, dat prin blender. Pentru a fi sigur ca cheesecake-ul nu se ve dezintegra, am dizolvat cateva minute 2 pliculete de gelatina in 200 ml smantana dulce, dupa care le-am amestecat usor la bain-marie, pana cand gelatina s-a dizolvat complet. Am pus si smantana peste restul ingredientelor, le-am mai amestecat un pic si le-am turnat peste blat.

Ca sa fie meniul complet, am pregatit si un topping din cubulete de pepene amestecate cu putina zeama de lamaie si cateva frunzulite de menta tocate. Topping-ul a stat si el la rece pana cand cheesecake-ul a fost gata.

Dupa vreo 2-3 ore, pofta a invins si am luat cu asalt frigiderul. Am pus topping-ul peste cheesecake, un pic pe alaturi, am decorat cu putina menta si gata! Heaven on a plate!

Pofta buna!

6 gânduri despre “Pepeniada. Episodul 4

  1. Buna ziua,
    Cu siguranta ca printre ingredientele unora din delicioasele dumneavoastra prajituri sau mancaruri se afla si Mierea.
    Cum site-ul nostru http://www.mieredulce.ro ,pe care il vom inaugura in foarte scurt timp, are ca activitate vanzarea de miere in diferite forme si pentru diferite scopuri,ne-am gandit ca ar fi utila si o rubrica culinara de profil.
    Am fi deosebit de onorati daca ati fi de acord sa postati cateva dintre retete si pe site-ul : http://www.mieredulce.ro .
    ( Puteti sa adaugati si un link catre site-ul sau blogul dumneavoastra la sfarsitul retetei postate )
    Va rog sa folositi aceasta adresa de email pentru raspuns si trimiterea retetei / retetelor : dorian.petrescu@mieredulce.ro

    Cu deosebita stima ,
    Dorian Petrescu
    http://www.mieredulce.ro
    MAGAZIN ONLINE – miere si cadouri dulci

Lasă un răspuns

