Una settimana a Roma (prima parte – fara mancare)

Roma. Orasul celor 7 coline. Capitala lumii. Si totusi nimic din definitiile astea nu pot sa cuprinda ce este de fapt Roma. Si mai mult ca sigur n-o sa descrie senzatiile ce te incearca atunci cand ii explorezi stradutele laturalnice si inguste sau cand gusti din bogatiile ei, fie ele istorice sau culinare. Si asta pentru simplul fapt ca Roma este mult mai mult.

Am ajuns in Roma luni, la primele ore ale diminetii. Dupa ce am asteptat aproape o ora un autobuz care sa ne duca la cea mai apropiata statie de metrou (alaturi de alte zeci de persoane, fiecare injurand in limba-i proprie), am gasit pana la urma drumul pana la Termini. Ne-am cazat la Rudy (bun, curat, aproape de centru), am luat un mic dejun rapid si apoi am luat-o usor la plimbare, sa ne acomodam cu ceea ce devenise gazda noastra pentru o saptamana. In maxim 15 minute eram la Colosseum, holbandu-ne la imensitatea lui, dar si la cozile infernale de turisti ce stateau sa-l viziteze. Am trecut frumos mai departe si toata ziua ne-am limitat doar la fotografii din exterior.

Incepand din ziua urmatoare am vizitat tot ce se putea vizita:

Pantheonul,

Piaza di Spagna

si ne-am pus dorintele la Fontana di Trevi.

Dupa zeci de biserici vizitate, am luat, desigur, si calea Vaticanului.

Cu zeci de kilometri la bord si dureri de picioare si tot ne-a ramas senzatia ca a mai ramas ceva ce ne-a scapat. Pentru ca asta e sentimentul ce te incearca la Roma – te simti bine ca vezi foarte multe, dar apoi te apuca pandaliile cand simti ca ai mai fi putut vedea si aia, si ailalta.

Una peste alta a fost incredibil de frumos. Am avut parte de o vreme incredibila si de vesti mai mult decat imbucuratoare de acasa, de la bunici, unde Miruna a fost un ingeras si s-a comportat cum nu am fi crezut ca e posibil (aproape ca ne gandim sa plecam din nou😉 )

Stati pe aproape pentru partea a II-a – aia care se lasa cu bale pe tastatura…

Un gând despre “Una settimana a Roma (prima parte – fara mancare)

Lasă un răspuns

