Una settimana a Roma (partea a doua)

Mancarea, asa cum probabil stiti, este la mare pretuire in Roma. Daca stiti sa evitati zonele centrale, pline de turisti, puteti gasi mici terase care va pot uimi de-a dreptul cu mancarea pe care o ofera. Noi am incercat fettuccine alla norciona,

lassagna,

sau calamari umpluti.

Intr-una din seri ne-am oprit La Carbonara, cu mama/sefa pe scaunul din fata barului de la intrare si cu peretii plini de semnaturile mancaciosilor multumiti.

Am inceput usor, cu o mozzarella de bivolita si cateva fasii de prosciutto crudo,

dupa care am trecut la lucruri serioase – specialitatea casei

si saltimboca alla romana, cu o garnitura de cartofi ce n-au mai prins prim-planul. Toate insotite de un vin de-a dreptul ravasitor (pentru care imi dau pumni in cap zilnic ca n-am fost pe faza sa-i retin numele).

 In alta seara, multumita recomandarii lui Mazi, am trecut si pragul Pizzeriei Baffetto (trecut pragul e un fel de spune, pentru ca ne-am alaturat celor de la mesele de afara). Desigur, cu bunicul Baffetto la o masa, supraveghindu-si angajatii si clientii deopotriva.

Si aici oferta era diversa, dar ne-am „limitat” sa incercam marea varietate de pizza. Am gustat din pizza Baffetto,

din cea cu rucola, bresaola si parmezan,

o capricciosa sau una cu sunca si ciuperci, toate cu un blat subtire ca de clatita si absolutely finger lickin’! Am calcat pe-alaturi intr-o seara si am comandat o bruschetta biturbo, care a fost atat de buna incat o voi reproduce in curand.

Ca fapt divers (si pur comercial, de-a dreptul) am discutat intr-o seara cu niste niste italiano vero care ne-au spus ca viziteaza Baffetto o data la cativa ani si ca nu s-a schimbat nimic de cand au fost ultima oara. Now that’s something, mister!

Despre deserturi nu va pot spune prea multe, pentru ca nu am mai avut loc sa incercam ceva, desi erau multe chestii prin meniuri care ne faceau cu ochiul. Singurul desert de care am beneficiat in mod constant a fost inghetata/gelato, delicioasa de-a dreptul.

In speranta ca nu v-am starnit decat curiozitatea de a vizita Roma, va las aici cu bine si va doresc „Una buona giornata!”

6 gânduri despre “Una settimana a Roma (partea a doua)

  1. ce de bunatati,imi este dor sa stau in italia …….pe fiecare zi fac mancaruri diferite ,mereu proaspat si frumos aranjate…….
    Iar gelato ala super super bun.sunt mari si in interiorul conului panna.miammmm

  2. ma bucur ca nu te-ai suparat de corectura, dar deja nu mai suport sa citesc chestiunea in cauza si imi parea rau sa nu mai pot sa citesc blogul tau!

Lasă un răspuns

