Confetti cupcakes

Zilele trecute am ajuns din intamplare pe blogul lui Mazi la postarea cu recordul ei in materie de copt cupcakes (pentru ca este un record, trebuie sa recunoastem). Atunci mi-am dat seama ca eu nu am facut niciodata cupcakes, asa ca m-am ambitionat si m-am pus pe treaba. Cateva pagini de net mai tarziu am pus mana pe reteta asta, care mi-a facut cu ochiul dintre toate celelalte prin coloritul ei.

Pentru 24 cupcakes aveti nevoie de:

4 albusuri

200 ml lapte

2 lingurite esenta de vanilie

350 g faina

100 g zahar

o lingura si un pic praf de copt

170 g unt moale, taiat cubulete

2 linguri ornamente pentru prajituri

putina sare

Incepeti prin a preincalzi cuptorul la 180 de grade. Amestecati intr-un bol albusurile cu esenta de vanilie si laptele si dati apoi bolul deoparte. In alt bol amestecati faina cu zaharul si praful de copt. Adaugati untul moale si, dupa ce l-ati incorporat, puneti peste compozitie jumatate din amestecul de oua si lapte. Dupa ce amestecul e omogen, adaugati si restul ingredientelor lichide, apoi ornamentele si mai trageti-le un amestec-doua.

Aveti tava pentru muffins pregatita? Pai nu va ramane decat sa umpleti aproape doua treimi din fiecare forma si sa dati la cuptor pentru 15-20 de minute.

Cat timp se coc briosele, pregatiti glazura. Aveti nevoie de:

220 g crema de branza, la temperatura camerei

120 g unt, moale

o lingurita esenta de vanilie

300 g zahar tos

2-3 linguri ornamente pentru prajituri

Folosindu-va de un mixer, amestecati crema de branza, untul si esenta de vanilie la viteza medie. Adaugati treptat zaharul pudra, mixand pana este complet incorporat. Pana se racesc briosele, dati glazura la cuptor.

Cand briosele s-au racit, puneti glazura pe deasupra si presarati ornamentele.


Pofta buna!

5 thoughts on “Confetti cupcakes

Lasă un răspuns

