Electrolux Passion 4 Cooking

Dupa cum probabil ati vazut pe Facebook sau pe acest blog, acum trei zile am intrat si eu in hora celor de la Electrolux, cu proiectul lor Passion 4 Cooking, un proiect pe care l-am indragit inca de la inceput pentru ca aduce laolalta oameni uniti de aceeasi pasiune pentru gatit si nu numai. Proiectul a debutat in luna octombrie si va continua si in decembrie cu retete inedite propuse si gatite de bloggeri, dar si de restaurante.

Debutul meu in cadrul acestui proiect a avut loc pe luni, 21 noiembrie. Dupa cum puteti vedea si fotografia de mai sus, meniul a constat in ardei umpluti cu pui, orez, fasole rosie si cascaval si salsa

si pere la cuptor cu ricotta si miere.

Ziua urmatoare a fost randul castigatoarei concursului organizat impreuna cu Electrolux sa mi se alature.

Andreea i-a incantat pe toti servind chiftelute de spanac si naut insotite de putin iaurt mentolat

si bezele cu cocos cu crema mascarpone si fructe de padure.

Eu mi-am incercat norocul si am gatit in premiera un tort cu ciocolata si alune de padure (a carui reteta o voi posta in curand pe blog), foarte apreciat de toti cei care au avut curajul sa-l incerce.

Pentru ca era si ziua mea de nastere, am primit felicitarile si urarile de bine de la toti cei prezenti. Age is only a number, right?

Concluzie?

Doua zile minunate, in care am avut ocazia sa ma exprim (din punct de vedere culinar) in fata unui public mai mult sau mai putin numeros. Doua zile in care am cunoscut oameni minunati, cu pofta de viata si de lucruri care ii apropie mai mult de ceilalti.

Multumesc mult de tot Ancai, Liviei si Roxanei de la GollinHarris, doamnei Emilia si baietilor (Bobo si Gabi) din echipa Elelctrolux. Si multe huggs & kisses pentru doamna Carmen Georgescu pentru aceasta ocazie!

Sa aveti o zi frumoasa!

12 thoughts on “Electrolux Passion 4 Cooking

  1. Imi pare rau ca n-am reusit sa ajung! Ati gatit numai bunatati! Iti multumesc ca ai venit tu ieri ! Dar, Mihai m-au blocat lumanarile.. 21?? nu stiu daca se oftica mosul, da baba din mine e cu spume la gura! Nu se poate asa ceva! La 21 de ani visam sa ma fac cosmonauta ;)) Esti tare omule! pa bune !! te imbratisez cu drag!

  2. Se pare ca a iesit perfect evenimentul. Planuiam sa va fac si eu o vizita martea ce a trecut, dar a intervenit ceva in ultima clipa. Aveam pe lista de degustat bezelele si perele umplute.

    Doar 21 de primaveri?🙂

Lasă un răspuns

