Fruit cake pentru Craciun

Totul a inceput anul trecut. Se facea ca vizitam blogul lui Florin (care era mai activ pe atunci ;)) si observam o reteta care m-a impresionat – fruit cake. Mi-am promis atunci  ca o sa o pregatesc si eu anul urmator. Acum, ca acel an urmator a sosit (si e deja si el pe duca) am zis sa-mi onorez promisiunea si sa incerc si eu pe pielea mea reteta asta. Rezultatul final insa nu vi-l pot da decat peste 2 zile, atunci cand il voi incerca.

In legatura cu reteta lui Florin am o singura remarca de facut si ea se refera la timpul de coacere la cuptor, pe care eu l-am redus undeva pe la o ora si jumatate. Hai sa fiu sincer cu voi, nu am redus eu timpul, ci doar am bagat de seama la un moment dat ca se rumenise destul de bine la suprafata.

Odata copt, nu ramane decat ca o data la doua-trei zile sa-l mai imbatati putin. Asta e tot. Va mai dau un semn dupa Craciun, dupa ce ma trezesc din betie🙂.

Pana atunci va doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si belsug pe mese!

LATER EDIT: Asta este singura poza pe care am apucat sa o fac in lenea ce m-a cuprins in ultimele zile, cand fruit cake-ul era aproape terminat. Si da, asa cum spunea si Florin, gustul ei este fantastic. Va invit sa o incercati!

Lasă un răspuns

